30 Mart 2012

BİR TEŞEKKÜR YAZISI:

          


          Bugün beni telefonla arayarak ya da mesaj bırakarak yazmam için yüreklendiren dost ve tanıdıklara teşekkür etmek istedim. Gerçekten benim için motive edici bir unsur oluyor. 
Bundan sonra bana verdiğiniz tarifleri deneyip, yaptıktan sonra da isminizle yazacak; ayrıca yapmamı istediğiniz tarifleri de en  kısa zamanda yaparak resimleriyle birlikte anlatmaya çalışacağım.
            Havaların ısınmasıyla birlikte (nihayet!) çarşı pazarda da rengarenk  yaz meyve ve sebzeleri  tezgahdaki yerlerini almaya başladı. Bende buna istinaden elimden geldiğince mevsimine uygun yemekler hazırlamaya çalışıyorum. Geçtiğimiz uzun ve soğuk kıştan  sonra bu günlerin kıymetini bilmek lazım. Dolabımızdaki dondurulmuş yiyecekleri ve konserveleri kullanıp bitirmenin tam zamanı.
Hepsinin yerine sırasıyla yenileri konulmak üzere...


            Sizlere desteklerinizden dolayı tekrar çok teşekkür eder, her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
Yorumlarınızı  ve eleştirilerinizi bekliyorum.


           Tüm takipçilerime mutlu bir Cuma günü dilerim.


Afiyetle kalın

Hiç yorum yok: