1 Nisan 2012

ÖDEMİŞTEN SICAK SICAK: KEŞKEK ve ÖDEMİŞ KÖFTE


Bugün benim en mutlu günlerimden biri, torunum, kızım ve damadım ziyaretime geldiler.
Buraya gelmeden önce dünürümün memleketi Ödemiş'e gitmişler, büyüklerin gönlünü etmek lazım tabi.
Sevgili dünürüm sağolsun oradan keşkek ve köfte göndermiş bana. Tabi ben görür görmez hemen tabağa servis hazırladım ve çekin bakalım dedim gençlere:)
Kendim pişirmedim ama takipçilerimle paylaşmak istedim bu enfes lezzetin en azından görüntüsünü.

Keşkeklerin üzerine hemen tereyağla kırımızı toz biber kızdırıp gezdirdim, lezzetine lezzet katıldı. Ödemiş köftesi ise damadımla birlikte hayatımıza giren, en az damadım kadar sevdiğim ve hiçbirşey eklemeye gerek kalmadan leziz olan bir yemek zaten.

Sır gibi saklanan tam tarifi edinip, deneyip,  tam lezzeti de yakalar yakalamaz burada sizlerle tarifini de paylaşacağım ama şimdilik sadece hazır pişmiş olarak gelen halinin fotoğrafını ekleyebiliyorum.

Bütün takipçilerime sevgilerimle.

Afiyetle kalın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sayın blog yöneticisi Vip danışmanlık olarak makalelerinizi çok beğendik. Ekibimiz olarak başarılarınızın devamını dileriz.