29 Nisan 2012

PATATESLİ PEYNİRLİ KEK


Bu kek  içinde patatesi, peyniri, ve baharatıyla lezzetli ve doyurucu oluyor.Ben çok seviyorum.
Sizin denemeniz için yayınlıyorum.


Malzemeler


3 Adet yumurta
1 su bardağı ezilmiş beyaz peynir
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
2  adet orta boy küp doğranmış patates
1 çay kaşığı kara biber
1 çay kaşığı yeni bahar
1 çay kaşığı pul biber
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
Üzeri için çörek otu(isteğe bağlı)


Yapılışı


Uygun bir kabın içinde yumurtalar çırpılır.Malzemenin tümü yumurtalarla karıştırılır.Son olarak unu kek kıvamında olacak şekilde ayarlanır.
Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dökülür.(tepsinin yıkama kolaylığı için) Ben üzerine çörek otu serptim. 180 derece fırında 40-45 dakika pişirilir.
Dilimlenerek servis edilir.


Afiyetle kalın.











Hiç yorum yok: