4 Nisan 2012

PATATES SALATASI



Bugün sabah erkenden  çocukları uğurladım. Zamanı gelince yuvadan uçacaklarını bilsek de zor geliyor ayrılıklar. Minik yumurcaktan ayrılmaksa  çok daha zor geliyor. Evin her tarafına kendinden izler bırakmış gibi, cıvıltısı hala kulaklarımda...
Ne yapalım Allah ömür versin de yine gelirler. 
Bu gün benim ne yazmaya ne de yemek yapmaya niyetim yok. Sitede  haftalık yaptığımız imece usulü günümüz olmasa bu salatayı da yapmayacaktım.
Yapmışken de resmini çekip tarifini koyayım dedim. Bilmeyen yoktur ama unutanlar olabilir belki diyelim başlayalım:

Malzemeler

İstediğiniz kadar patates
Yeşil soğan
Maydanoz
dere otu
taze nane yoksa kuru nane
kara biber
pul biber
tuz
limon suyu
Süslemek için
1 adet yumurta
Tatlı kırmızı biber

Yapılışı
Haşlanıp kabuğu soyulan patatesler irice, yeşillikler ince ince kıyılır. Malzemenin tümü karıştırılır.
Salatamız hazırdır. 
Ben üzerine yumurtayı dörde  bölüp salatanın ortasına yerleştirdim. Kenarlarını da
kırmızı biberlerle süsledim.
Sizce nasıl olmuş?

Afiyetle kalın.

Hiç yorum yok: